Οργή αστυνομικών για τα επεισόδια στο γήπεδο - τραυματίστηκαν τρεις αστυνομικοί
Την έντονη αντίδραση της Ένωσης Αστυνομικών Υπαλλήλων Δωδεκανησου έχει προκαλέσει ο τραυματισμός τριών αστυνομικών, στα χθεσινά επεισόδια μετά τον αγώνα Διαγόρα - Ιαλυσού.
Στην ανακοίνωση αναφέρεται συγκερκιμένα:
Είναι απαράδεκτο τα ακατάλληλα γήπεδα, ο κακός σχεδιασμός και εφαρμογή των Αστυνομικών Μέτρων, να καταστούν τον εργαζόμενο Αστυνομικό, εξιλαστήριο θύμα και σάκο του μποξ στις διαθέσεις του καθενός . Για μία ακόμη φορά γίναμε μάρτυρες, μία γιορτή του αθλητισμού να έχει ως αποτέλεσμα τον τραυματισμό και νοσηλεία τριών (3) αστυνομικών του μεροκάματου !
ΚΑΤΑΓΓΕΛΟΥΜΕ :
- Αυτούς που αποφασίζουν να διεξάγονται ποδοσφαιρικοί αγώνες σε στάδια που στερούνται αδειοδότησης για ασφαλή διεξαγωγή αυτών .
- Αυτούς που δέχονται να σχεδιάσουν και διατάσσουν λήψη μέτρων σε ακατάλληλα στάδια, καθώς και τον τρόπο που εφαρμόζουν τα μέτρα αυτά .
Θεωρούμε αποκλειστικά υπεύθυνους και ηθικούς αυτουργούς για τον τραυματισμό των Αστυνομικών, καθώς και για κάθε μελλοντικό τραυματισμό φιλάθλου ή συναδέλφου, τους διοργανωτές, τις ομάδες, καθώς και τους υπεύθυνους σχεδιασμού και εφαρμογής των αστυνομικών μέτρων.
Θέλουμε να γνωρίζουν άπαντες ότι η Ένωση μας θα κινηθεί με κάθε νομικό ή άλλο νόμιμο μέσο για την προστασία των μελλών της.
Για το Διοικητικό Συμβούλιο
Ο Πρόεδρος Ο Γεν. Γραμματέας
ΑΝΔΡΟΥΛΑΚΗΣ Εμμανουήλ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ Ξενοφών