Οργή αστυνομικών για τα επεισόδια στο γήπεδο - τραυματίστηκαν τρεις αστυνομικοί 

Την έντονη αντίδραση της Ένωσης Αστυνομικών Υπαλλήλων Δωδεκανησου έχει προκαλέσει ο τραυματισμός τριών αστυνομικών, στα χθεσινά επεισόδια μετά τον αγώνα Διαγόρα - Ιαλυσού.

Στην ανακοίνωση αναφέρεται συγκερκιμένα:


Είναι απαράδεκτο τα ακατάλληλα γήπεδα, ο κακός σχεδιασμός και εφαρμογή των Αστυνομικών Μέτρων, να καταστούν τον εργαζόμενο Αστυνομικό, εξιλαστήριο θύμα και σάκο του μποξ στις διαθέσεις του καθενός . Για μία ακόμη φορά γίναμε μάρτυρες, μία γιορτή του αθλητισμού να έχει ως αποτέλεσμα τον τραυματισμό και νοσηλεία τριών (3) αστυνομικών του μεροκάματου !

ΚΑΤΑΓΓΕΛΟΥΜΕ :

- Αυτούς που αποφασίζουν να διεξάγονται ποδοσφαιρικοί αγώνες σε στάδια που στερούνται αδειοδότησης για ασφαλή διεξαγωγή αυτών .

- Αυτούς που δέχονται να σχεδιάσουν και διατάσσουν λήψη μέτρων σε ακατάλληλα στάδια, καθώς και τον τρόπο που εφαρμόζουν τα μέτρα αυτά .

Θεωρούμε αποκλειστικά υπεύθυνους και ηθικούς αυτουργούς για τον τραυματισμό των Αστυνομικών,  καθώς και για κάθε μελλοντικό τραυματισμό  φιλάθλου  ή  συναδέλφου, τους διοργανωτές, τις ομάδες, καθώς και τους υπεύθυνους σχεδιασμού και εφαρμογής των αστυνομικών μέτρων.

Θέλουμε να γνωρίζουν άπαντες ότι η Ένωση μας θα κινηθεί με κάθε νομικό ή άλλο νόμιμο μέσο για την προστασία των μελλών της.


Για το Διοικητικό Συμβούλιο


Ο  Πρόεδρος                                                      Ο   Γεν. Γραμματέας



  ΑΝΔΡΟΥΛΑΚΗΣ Εμμανουήλ                                          ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ Ξενοφών



Πηγή :  Η ΡΟΔΙΑΚΗ 
 
Top