Τ

Αυτοαποθεώνεται ο Ρονάλντο και... κράζει τους συμπαίκτες του! 


Tον Ζινεντίν Ζιντάν τον στήριξε, τον εαυτό του... εννοείται (!!!) και κάποιους από τους συμπαίκτες του, όχι όλους όμως. Οι φαρμακερές του ατάκες και η παροιμιώδης αυτοαποθέωση του ποδοσφαιρικού του ταλέντου έγιναν μετά την ήττα από την Ατλέτικο. Κριστιάνο Ρονάλντο... "Ave moi!"

Απευθυνόμενος στους δημοσιογράφους είπε: «Για εσάς (σ.σ. τα Μέσα) μπορεί να φαίνεται ότι είμαι σκατά. Αυτό προκύπτει εάν ακούσω τον Τύπο. Τα στατιστικά όμως είναι εδώ και λένε την αλήθεια για μένα. Αν όλοι οι παίκτες της Ρεάλ βρίσκονταν στο δικό μου επίπεδο, τώρα θα βρισκόμασταν απλά στην κορυφή».

Αρχισε να μιλάει ως... Ιούλιος Καίσαρας του ποδοσφαίρου και συνέχισε με απαξιωτικό λόγο για κάποιους από τους συμπαίκτες του, πέρασε δηλαδή σε ρόλο "Μάρια Αντουανέτα": «Δεν θέλω να δυσφημίσω κανέναν από τους συμπαίκτες μου, αλλά όταν δεν είναι εδώ οι καλύτεροι, είναι δύσκολο το να νικήσεις. Μου αρέσει να παίζω με τον Πέπε, τον Μπέιλ, τον Καρίμ, τον Μαρσέλο. Δεν εννοώ ότι οι Χεσέ, Λούκας, Κόβατσιτς δεν είναι καλοί, αλλά... ».

Πάντως, στήριξε τον Ζιντάν: «Δεν ξέρω αν για την κατάστασή μας οφείλεται η κακή προετοιμασία στην αρχή της σεζόν. Είναι αλήθεια όμως οι τόσοι πολλοί τραυματισμοί μα έχουν πλήξει σοβαρά. Ο Ζινεντίν δεν μπορεί να παίξει, αλλά κάνει τρομερή δουλειά. Είμαι μαζί του, χρειάζεται χρόνο και είμαι χαρούμενος που δουλεύω μαζί του».

newsit.gr
 
Top