
Οι κρίσεις στη Πυροσβεστική, η σέχτα του ΠΡΑΤΤΩ και οι ... κουμπαρομπεμπέκες
Διαβαζουμε μεταξύ άλλων πως: "Η κίνηση Πράττω προσβλέπει... Σε μια Ελλάδα χωρίς ξένη επιτροπεία...". Το λέει ξεκάθαρα και χωρίς περιστροφές η σέχτα στην
ιδρυτική διακήρυξη της. Αυτοδιαχείριση και ντόπια επιτροπεία.
Όπερ εστί μεθερμηνευόμενον στην ελεύθερη μετάφραση της κινηματικης ιδεοληψίας του φραξιονιστικού ιδεοληπτικού (βλέπε Κοτζιάς- Τόσκας) πολιτικού (sic) σχηματισμού αυτού, η τοποθετηση απαρατσίκ κομισάριου (συγνώμη για τα δύσκολα κ. Τόσκα ίσως να ήταν για εσάς πιο εύκολος ο προσδιορισμός ως ενιαυτός εσατζής του 1971).
Εποπτεία και επιτροπεία που από τα πάνω προς τα κάτω ερμηνεύεται με τοποθέτηση δομέστικων, εξκουβιτόρων στην κλίμακα της διοίκησης ως novus homo. Και πως το πετυχαίνεις αυτό;
Με τη ραγδαία αναβάθμιση αξιωματούχων από την ... Κομοτηνή, οι οποίοι πέρα από το όποιο αξιοκρατικό κριτήριο, διατηρούν το κεκτημένο της ραγδαίας αναβαθμισης από απελάτη- πραιπόζιτο σε νωβελίσσιμο εξαιτίας του ιδεοληπτικού συχνωτισμού και της παρεΐτσας.
Κι εκεί όμως που το πράγμα ξεφεύγει και διολισθαίνει προς την ελληνική οπερέτα, είναι το έπος της κινηματικά κινηματογραφικής απόδοσης της κουμπαρομπεμπέκας. Δείτε βαθμούς, προαγωγές, παραλείψεις, συντήρηση στην ενέργεια κοκ.
Αναμφίβολα θα επανέλθουμε
http://www.bloko.gr/