Διαβάζοντας την απάντηση που έδωσε ο υπουργός Εθνικής Άμυνας κ. Πάνος Παναγιωτόπουλος στην ερώτηση του Βουλευτή της ΔΗΜΑΡ κ. Β. Οικονόμου σχετικά με την ένταξη των στρατιωτικών ελικοπτέρων CHINOOK CH-47D στην διαδικασία αεροπυρόσβεσης… μείναμε έκπληκτοι από τις δικαιολογίες!

Φαίνεται στο υπουργείο Εθνικής Άμυνας, οι σύμβουλοι του υπουργού ή και ο ίδιος ο Υπουργός δεν διαβάζουν, δεν ενημερώνονται ή ακόμη και δεν βλέπουν ούτε βίντεο.  Για να αποδείξουμε λοιπόν πόσο στραβά και εκτός πραγματικότητας είναι τα όσα αναφέρει στην απάντηση του ο κ. Παπαγιωτόπουλος δημοσιοποιούμε για την ώρα τρία στοιχεία:

  • Επίσημο απόσπασμα από έγγραφο της εταιρείας ERICKSON AIR CRANE που μισθώνει στην Ελλάδα ελικόπτερα για την αεροπυρόσβεση και έχει κατατεθεί στις Αρχές του Χρηματιστηρίου της Νέας Υόρκης ΟΠΟΥ ΑΝΑΓΝΩΡΙΖΕΙ ΩΣ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΤΡΙΑ ΕΤΑΙΡΕΙΑ την εταιρεία Columbia Helicopters η οποία χρησιμοποιεί για την κατάσβεση των πυρκαγιών ελικόπτερα CHINOOK!!!




  • Επειδή κάποιοι δυσκολεύονται να διαβάσουν, ας δουν τουλάχιστον αυτό το διαφημιστικό βίντεο της εταιρείας Columbia για να δουν στην πράξη τι προσφέρει έναCHINOOK….




Οι ίδιες ή παρόμοιες δικαιολογίες με αυτές του κυρίου Παναγιωτόπουλου είχαν λεχθεί και το 2009.  Για αυτό και στις 20/08/2012 είχαμε δημοσιεύσει το κατωτέρω κείμενο που απαντά στις δικαιολογίες του κυρίου Παναγιωτόπουλου:

"Αιφνιδίως το 1998, και ενώ είχε ξεκινήσει η συζήτηση για την υπενοικίαση εναέριων μέσων πυρόσβεσης, η Αεροπορία Στρατού σταμάτησε την εκπαίδευση προσωπικού στη δασοπυρόσβεση και άρχισε να αραιώνει τις συγκεκριμένες αποστολές με τρία ανίσχυρα επιχειρήματα όπως:

  • Η καταπόνηση των μετάλλων αφενός από τις υψηλές θερμοκρασίες στα πύρινα μέτωπα και αφετέρου από τα άλατα της θάλασσας!!
  • Η ασφάλεια πτήσεων (σημειωτέον ότι κανένα ατύχημα δεν είχε συμβεί κατά την πενταετή δράση των στρατιωτικών ελικοπτέρων στη μάχη της δασοπυρόσβεσης).
  • Η αποστολή των συγκεκριμένων ελικοπτέρων είναι η μεταφορά προσωπικού και όχι νερού".

Τα ανωτέρω είναι αντιγραφή από το Έθνος της 26/08/2009!!!

Και ας καταρρίψουμε ένα-ένα τα επιχειρήματα τους... όχι ότι χρειάζεται γιατί μάλλον γελοία θεωρούνται από τους γνωρίζοντες, αλλά για να γνωρίζει όλος ο κόσμος.

1. Είναι, λέει, για την μεταφορά προσωπικού και όχι νερού.  Οι πυροσβέστες τι είναι; Δεν είναι προσωπικό; Δεν θα μπορούσαν να μεταφερθούν άμεσα στον τόπο της πυρκαγιάς;  Επίσης δεν θα μπορούσαν να χρησιμοποιηθούν πυροσβέστες με εργαλεία για την δημιουργία κάποιας αντιπυρικής ζώνης ώστε να σταματήσει η επέκταση της φωτιάς όπως γίνεται στο εξωτερικό;  Ψιλά γράμματα κύριοι γαλονάδες του ΠΣ που θα έλεγε και ο δήμαρχος της Χίου...
2. Ποιος λέει ότι δεν είναι για μεταφορά νερού όταν η ίδια η κατασκευάστρια εταιρεία στα φυλλάδια της αναφέρει ότι είναι κατάλληλα και για δασοπυρόσβεση τα ελικόπτερα της;
3.  Για την ασφάλεια πτήσεων δεν θα αναφέρουμε τίποτα γιατί προφανώς αυτός που έβαλε την δικαιολογία αυτή ήθελε να δικαιολογήσει τα αδικαιολόγητα...
4. Η καταπόνηση μετάλλων, τα άλατα κλπ.  Μήπως για αυτό φταίνε οι ίδιοι;  Για παράδειγμα στο εξωτερικό, το μήκος του καλωδίου που κουβαλά τον κάδο των CHINOOK είναι περίπου 50 με 60 μέτρα.  Εδώ στην φωτογραφία που δημοσιεύουμε ανωτέρω η εντύπωση που δημιουργείται είναι ότι είναι μικρότερο το μήκος του καλωδίου...  Ας το κοιτάξουν οι υπεύθυνοι γιατί κάτι θα ξέρουν οι ειδικοί στο εξωτερικό... 

Και επειδή εδώ γράφουμε πάντοτε με αποδείξεις, ιδού και η απόδειξη μας...:

Το θέμα δεν τελειώνει εδώ.  Θα επανέλθουμε για να εξηγήσουμε στον κύριο Υπουργό από του που μπορούν να βρεθούν οι πόροι για την συντήρηση τους και άλλα στοιχεία.....
 
Top