Αναδημοσίευση από το σάιτ της Προοδευτικής Ανεξάρτητης Συνεργασίας Αστυνομικών.

"Η Ελληνική κοινωνία στα τεσσεράμισι χρόνια του μνημονίου που πέρασαν, βίωσε κοσμογονικές αλλαγές, οι
οποίες αναδιάταξαν και ανακαθόρισαν τον κοινωνικό χώρο.

Την ίδια  οδυνηρή πραγματικότητα αντιμετώπισε και ο Έλληνας Αστυνομικός που ως κεντρικός θεσμός της  κοινωνίας για την διαφύλαξη της δημόσιας ασφάλειας από το Σύνταγμα, πρέπει  να στέκεται με αξιοπρέπεια στις επάλξεις του καθήκοντος.

 Απέναντι λοιπόν σ΄αυτή την ζοφερή πραγματικότητα  ένα  από τα μεγάλα  προβλήματα που αντιμετωπίζει η ΕΛ.ΑΣ. και οι συνάδελφοί μας είναι ο γερασμένος στόλος και τα παροπλισμένα οχήματα της. Για αυτό τον λόγο  Αντιπρόσωποι και μέλη του Δ.Σ της  ΕΑΣΥΑ  προτείνουμε την σταδιακή ανανέωση του στόλου της ΕΛ.ΑΣ  με την  αγορά οχημάτων νέας τεχνολογίας με πετρελαιοκίνηση, μέσω leasing.
                                                                                                               
                                                                                                       
                                                                                                              Αθήνα 24/10/2015

                                                          Προς  το Δ.Σ  της

                                                                  ΕΑΣΥΑ


Συνάδελφοι

 Το 65% των οχημάτων της ΕΛ.ΑΣ έχει ηλικία περίπου  10-15 χρόνων, με τα κοντέρ τους να έχουν καταγράψει κατά μέσο όρο 450.000-550.000 χιλιόμετρα, και το υπόλοιπο 35% από 10ετία και κάτω, έχοντας διανύσει 250.000-350.000 χιλιόμετρα.

 Επίσης  εκατοντάδες οχήματα της ΕΛ.ΑΣ. είναι παροπλισμένα στα συνεργεία ενώ  Αστυνομικοί επιχειρούν ακόμα και με οχήματα που έχουν «γράψει» 450.000 χιλιόμετρα, χωρίς να έχουν την ανάλογη συντήρηση και χωρίς να έχουν περάσει  ΚΤΕΟ ,καθόσον τα οχήματα των Ενόπλων Δυνάμεων, της ΕΛΑΣ και της Πυροσβεστικής, εξαιρούνται από την υποχρέωση υπαγωγής σε Τεχνικό Έλεγχο από τα KTEO.


 Η «ηλικία» των οχημάτων και η καθυστέρηση των σέρβις, έχει προκαλέσει σοβαρές βλάβες, ενώ ο αριθμός των περιπολιών που εκτελούνται γίνεται με τις ίδιες μοτοσυκλέτες και περιπολικά, τα οποία  στην καλύτερη περίπτωση  «ξεκουράζονται» μόνο για 8 ώρες και όπως είναι φυσικό σύντομα θα παρουσιάσουν και αυτά, σοβαρά τεχνικά προβλήματα.

 Τα περισσότερα οχήματα  της ΕΛ.ΑΣ., είναι βενζινοκίνητα των 2.000 κυβικών  που σε συνδυασμό με την «ηλικία» τους προκαλεί μεγάλη κατανάλωση καυσίμων ανεβάζοντας τρομακτικά το καθημερινό κόστος κίνησης, ενώ τεράστιο είναι το κόστος συντήρησής τους.

Συνεπώς ο στόλος των οχημάτων της ΕΛ.ΑΣ είναι γερασμένος , και  καμία ηγεσία και κυβέρνηση έως σήμερα  δεν πήρε απόφαση να τον ανανεώσει σταδιακά  και ο μόνος τρόπος ανανέωσης έως σήμερα είναι οι «δωρεές» από διάφορους επιχειρηματίες και μέσω του προγράμματος ΕΣΠΑ .


Η μόνη λύση  για να αντιμετωπιστεί  το πρόβλημα είναι η νέα ηγεσία του υπουργείου να προβεί στην αγορά οχημάτων νέας τεχνολογίας με πετρελαιοκίνηση, μέσω leasing, από  την οποία θα γίνει απόσβεση της αγοράς  τους  πολύ γρήγορα λόγω  του χαμηλότερου κόστους κίνησής τους και λόγω μειωμένου κόστους της συντήρηση τους.

Οι αποφάσεις θα πρέπει να ληφθούν άμεσα γιατί τα οχήματα της ΕΛ.ΑΣ  που κυκλοφορούν στους δρόμους θέτουν σε κίνδυνο τη ζωή  των πολιτών, αλλά και τη ζωή των πληρωμάτων τους.
Για τον λόγο αυτό ζητούμε η παραπάνω πρόταση να συζητηθεί στο αμέσως επόμενο Δ.Σ. προκειμένου να δρομολογηθεί λύση για το σοβαρό πρόβλημα που αντιμετωπίζουν οι συνάδελφοί μας.

 ΠΡΟΟΔΕΥΤΙΚΗ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΗ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ   ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΩΝ

ΚΑΡΑΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ  Δημήτριος ΜΕΛΟΣ Δ.Σ ΕΑΣΥΑ
Αντιπρόσωπος στην ΠΟΑΣΥ

ΧΑΧΑΛΗΣ Χρυσοβαλάντης  ΜΕΛΟΣ Δ.Σ ΕΑΣΥΑ
Αντιπρόσωπος στην ΠΟΑΣΥ

ΚΑΨΗΣ  Επαμεινώντας  Αντιπρόσωπος στην ΠΟΑΣΥ

 ΦΩΤΗΣ Βασίλειος  Αντιπρόσωπος στην ΠΟΑΣΥ

ΨΑΛΛΙΔΑΣ  Γεώργιος Αντιπρόσωπος στην ΠΟΑΣΥ



pasapolice.blogspot.gr
 
Top