Η Ε.Π.Π.Υ.Ε εκφράζει τα θερμά της συλλυπητήρια για τον άδικο χαμό του συναδέλφου Κοροβέση Μιχαήλ που υπηρετούσε στην 1η Ε.Μ.Α.Κ .
Ευχόμαστε ο Θεός ν΄αναπαύσει την ψυχή του,κουράγιο και δύναμη στην οικογένεια του.
 
Top