Στην εθελοντική αιμοδοσία των Υπαλλήλων των Σωμάτων Ασφαλείας του Νομού Πιερίας που πραγματοποιήθηκε στην Πυροσβετική Υπηρεσία Κατερίνης παραβρέθηκε αντιπροσωπεία του Δ.Σ. της Ε.Υ.Π.Σ.Π.Κεντρικής Μακεδονίας .
Τα μέλη του Δ.Σ. της Ε.Υ.Π.Σ.Π.Κεντρικής Μακεδονίας βοήθησαν στην άρτια οργάνωση και λειτουργία της εθελοντικής δράσης και απέδειξαν για ακόμη μια φορά ότι στέκονται δίπλα σε τέτοιες φιλανθρωπικές κινήσεις.
Ακολουθεί το Δελτίο Τύπου και φωτογραφικό υλικό.
http://www.eypspkm.gr/