
Κατρούγκαλος: Να βγει ο κόσμος στους δρόμους για το ασφαλιστικό – Το απόλυτο «δούλεμα»
Οι αντιδράσεις για το ασφαλιστικό επεκτείνονται σε όλους τους κλάδους εργαζομένων και στους συνταξιούχους, που ετοιμάζονται για κινητοποιήσεις. Στις κινητοποιήσεις αυτές …δεν αποκλείεται να δούμε να κρατά πανό και ο υπουργός που πρότεινε το συγκεκριμένο σχέδιο ο κ. Κατρούγκαλος καθώς, συμφωνεί με τον κόσμο που διαφωνεί μαζί του.
Μπερδευτήκατε? Είναι το λιγότερο που μπορεί να πάθει κάποιος διαβάζοντας τις δηλώσεις Κατρούγκαλου.
Σε συνέντευξή του στην «Καθημερινή», όταν του επισημάνθηκε ότι για την ώρα η αντίδραση του κόσμου είναι να βγει στους δρόμους, ο υπουργός σχολίασε «Να βγει. Αυτά που υποστηρίζει ο κόσμος στους δρόμους είναι αυτά που υποστηρίζω και εγώ. Αναδιανομή, υψηλότερες συντάξεις… Κι εγώ για αυτά προσπαθώ να διαπραγματευτώ με τους Θεσμούς. Προσπαθώ όμως να ισορροπήσω ταυτόχρονα ανάμεσα στην ανάγκη να έχει το συνταξιοδοτικό σύστημα αυτά τα χαρακτηριστικά και να τιθασεύσω τα ελλείμματα που υπάρχουν.Ωστόσο, παραδέχεται ότι το νέο σύστημα οδηγεί σε μείωση συντάξεων για τους νέους συνταξιούχους, κυρίως με εισοδήματα άνω των 1.200 ευρώ.»
http://www.dramini.gr/