0

Στην προηγούμενη ανακοίνωση μας γράψαμε για τα χρήματα που μπήκαν στους λογαριασμούς μας.Οταν μπήκα εγω προσωπικά στο λογαριασμό μου είδα το πόσο των 120€  και κάτι. Αμέσως μου ήρθε στο μυαλό πως το επίδομα για το δημοψήφισμα ηταν 62€  μεικτά, κάπου εκεί. Όλοι μας υπολόγιζαν πως θα πάρουμε καθαρά χρήματα 40-45€. Απο συναδέλφους που μίλησα τηλεφωνικά αλλά και μέσω διαδικτύου μου ανέφεραν ο καθένας απο ένα διαφορετικό ποσό που ξεκινούσε από τα 20€ και έφτανε σε πολλούς τα 250€.
Το εκλογικο με τίποτα δεν ήταν τόσα χρήματα. Εμενα το μυαλό μου πάει στα εκτός έδρας και νυχτερινά του Νοεμβρίου Δεκεμβρίου για το 2014 που ακόμα δεν έχουμε πάρει. Βέβαια μας χρωστάνε και από το 2013 αλλά θα δούμε πότε θα τα πάρουμε αυτά. Υπάρχει αναστάτωση για το θέμα κι εμείς βάλαμε λάθος τίτλο στην ανακοίνωση μας και ζητάμε συγνώμη.
Να σημειωθεί πως το επίδομα του δημοψηφισματος θα μπει αύριο 15/09/2015 .Αυτό το διάβασα σε συναδελφικο blog της Ελληνικής Αστυνομιας.

Δημοσίευση σχολίου

κάνε το δικό σου σχόλιο

 
Top