0

 ΝΑ ΞΕΡΕΙΣ ΠΩΣ Ο FIREMASTERSFACE ΔΕΝ ΕΧΕ ΞΕΧΑΣΕΙ ΤΙΠΟΤΑ ΑΠΟ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΑΝΑΦΕΡΕΙ Η ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΕΙΚΟΝΑ
επιλαχών αναγνώστης 

κυριε Ρηγα όπως εχουμε παρατηρησει και εμεις η προσληψη των 725 σας ενδιαφερει μονο....αναφορα για τους επιλαχόντες ππυ καμια...ευχεχοσασται να μην βγει αληθινη η πληροφορια για τους 500 εναπομείναντες υποψηφιους δοκιμους....για να βρουν το δικιο τους οι επιλαχόντες ππυ δεν σας καίγεται καρφι...ΜΠΡΑΒΟ σας...Ευχομασται και εμεις με την σειρα μας τα σουβλάκια που θα ψηνετε σημερα τσικνοπεμπτη να σας πεσουν μεσα στη σταχτη και καθεστε πανω από την ψησταριά και να κλαιτε...ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ.


firemastersface
ΤΙ ΝΑ ΣΧΟΛΙΑΣΩ ΤΩΡΑ ΕΓΩ ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΜΗΝΥΜΑ;;;;


Θα πω Μονό κάτι που έχω αναφέρει πάλι.Αν είχα υλικό για τους επιλαχόντες θα το δημοσίευα αμέσως .Δεν έχω γιατί κανένας μέχρι στιγμής δε με έχει <<ενοχλήσει>> και να μου αναφέρει κάποιο θέμα.Όταν  θέλω να γράψω αυτά που έμαθα π.χ για το δικαστήριο που έγινε πριν από μερικές ημέρες μια μερίδα επιλαχόντων δε μου το επέτρεψε,γιατί όπως είπαν δεν θέλουν να βγουν στον αέρα ακόμα τα θέματα αυτά.Με λίγα λόγια συνάδελφε μιλάω για εσένα που έκανες το παραπάνω σχόλιο δεν φταίω εγώ που δεν αναφέρω θέματα επιλαχόντων στο blog μου.

Δημοσίευση σχολίου

κάνε το δικό σου σχόλιο

 
Top