0
ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΜΗΝΥΜΑ ΕΠΙΛΑΧΟΝΤΑ ΠΕΝΤΑΕΤΗ ΠΥΡΟΣΒΕΣΤΗ(Γ.Θ)  ΠΟΥ ΕΣΤΑΛΗ ΠΡΙΝ ΑΠΟ ΛΙΓΟ . Ο ΛΟΓΟΣ ΕΙΝΑΙ Η ΧΘΕΣΙΝΗ ΑΝΑΡΤΗΣΗ  ΜΗΝΥΜΑΤΟΣ ΔΟΚΙΜΟΥ ΠΥΡΟΣΒΕΣΤΗ ΑΠΟ ΤΟΥΣ 725

Πως μπορείς και βάζεις αυτή την επιστολή στο μπλοκ σου?αντι να του πεις ένα πολύ ωραίο 'αι γ@@@@' το αναρτεις και το ασπάζεσαι από ότι βλέπω....ίσως πρέπει να σου θυμίσω φίλε Ανδρέα την επιστολή που είχαν γράψει οι 725 που σε έλεγαν 'μπαλωμα πρόχειρη λύση,γερο,αγράμματο,κτλ.με αυτά τα άτομα θέλεις να είσαι συνάδελφος? και τους πραγματικούς συναδέλφους σου τους επιλαχόντες τους έχεις ξεχάσει...

Όπως γνωρίζεται όλοι πιστεύω σε αυτό το blog δεν γράφω αποκλειστικά για μόνιμους πυροσβέστες-εποχικούς εθελοντές-πενταετής κτλ .Εγώ προσωπικά σαν συντάκτης του blog αυτού μιλάω ίσια για όλους γιατί τους θεωρώ όλους συναδέλφους.Όλοι είμαστε πυροσβέστες όλοι κάνουμε την ίδια δουλεία μαζί ξεκίνησα εγώ τουλάχιστον το 2003 σαν εποχικός πυροσβέστης μαζί με 5500 συναδέλφους .Μια μερίδα λοιπόν από αυτούς τους εποχιακούς πυροσβέστες έγιναν πενταετής.Οι φίλοι που εγώ στο σώμα  από το 2003 και Μέτα γνωρίζουν καλά τα πιστεύω μου για τους εποχικούς πυροσβέστες.Έχω έρθει σε αντιπαράθεση με πενταετής γιατί υποστηρίζω τους εποχικούς και ιδιαίτερα τώρα τους επιλαχόντες πενταετής.
Το θέμα όμως σε αυτή την περίπτωση είναι πως και οι εποχικοί πυροσβέστες με κατηγορούν για ορισμένα θέματα και είναι συνάδερφοι που δουλεύαμε μαζί,συνάδερφοι που με γνωρίζουν καλά ποιος είμαι αλλά δυστυχώς μιλάνε και σε έμενα με έναν τρόπο που νομίζω δε θα έπρεπε.Ίσως να φταίω εγώ που σε αυτό το blog δε γράφω περισσότερα θέματα για τους εποχιακούς πυροσβέστες.Δεν θα πω κάτι περισσότερο,μόνο μια λέξη και θα τελειώσω...
ΔΕΝ ΦΤΑΙΝΕ ΟΙ ΠΥΡΟΣΒΕΣΤΕΣ ΓΙΑΥΤΟ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΓΙΝΕΙ ΣΤΟ ΠΥΡΟΣΒΕΣΤΙΚΟ ΣΩΜΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΤΕΤΟΙΟ ΠΟΥ ΜΑΣ ΕΧΕΙ ΦΕΡΕΙ ΣΕ ΑΝΤΙΠΑΛΟΤΗΤΑ ΜΕ ΤΟΥΣ ΣΥΝΑΔΕΡΦΟΥΣ.

ΣΥΝΑΔΕΡΦΟ ΕΓΩ ΛΕΩ ΑΥΤΟΝ ΠΟΥ ΚΑΝΕΙ ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΔΟΥΛΕΙΑ ΜΕ ΕΜΕΝΑ 
(ΕΠΙΧΙΑΚΟΣ-ΕΘΕΛΟΝΤΗΣ-ΜΟΝΙΜΟΣ -ΠΕΝΤΑΕΤΗΣ)

ΌΠΟΙΟΣ ΣΥΝΆΔΕΡΦΟΣ ΘΈΛΕΙ ΝΑ ΣΤΕΊΛΕΙ ΤΟ ΔΙΚΌ ΤΟΥΣ ΜΉΝΥΜΑ ΣΤΗΝ ΦΌΡΜΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΊΑΣ ΤΟΥ BLOG ΜΠΟΡ ΕΙ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΕΙ ΜΟΥ ΑΡΈΣΕΙ ΔΕ ΜΟΥ ΑΡΈΣΕΙ ΕΜΕΝΑ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΓΡΑΨΕΙ ΕΓΩ ΘΑ ΤΟ ΔΗΜΟΣΙΕΎΣΩ.

Οι απόψεις που δημοσιεύονται στο FIREMASTERSFACE, καθώς και διάφορα δελτία τύπου, δεν απηχούν κατ'ανάγκη και τις απόψεις του διαχειριστή.

Δημοσίευση σχολίου

κάνε το δικό σου σχόλιο

 
Top