Καθυστερήσεις σκάνδαλο μέχρι και 9 χρόνια από την ΕΑΒ στη συντήρηση κινητήρων Canadair!
Γιατί δεν υπήρχαν οι αναμενόμενες διαθεσιμότητες πυροσβεστικών αεροσκαφών; Απαντήσεις δόθηκαν πολλές, αλλά καλό είναι πλέον να μιλήσουν τα στοιχεία και οι αριθμοί. Κι αυτά οδηγούν στην Τανάγρα και στις εγκαταστάσεις της ΕΑΒ! Τι προκύπτει;
Καθυστερήσεις συντήρησης κινητήρων πυροσβεστικών αεροσκαφών Canadair που φθάνουν και τα εννέα (9) χρόνια!!! Απίστευτο κι όμως αληθινό! Η Πολεμική Αεροπορία στέλνει κανονικά τους κινητήρες των αεροσκαφών για τις προβλεπόμενες συντηρήσεις, πληρώνει κανονικά την ΕΑΒ, αλλά οι καθυστερήσεις στην ολοκλήρωση των εργασιών είναι απίστευτες και όπως αποδειχτηκε καταστροφικές!
Σύμφωνα με τα στοιχεία που έχει στη διάθεσή του το militaire.gr και αποτυπώνονται λεπτομερώς στον πίνακα που ακολουθεί:
Αυτή τη περίοδο στην ΕΑΒ βρίσκονται ένα CL-215 και ένα CL-415.
Το μεν CL-415 βρίσκεται στην ΕΑΒ από τον Σεπτέμβριο του 2016 και θα έπρεπε να έχει αποδοθεί τον Μάιο του 2017(εξακολουθεί να μην έχει αποδοθεί),ενώ το CL-215 βρίσκεται στην ΕΑΒ από τον Μάιο του 2017 και αναμένεται να αποδοθεί τον Οκτώβριο.
Όμως αυτά είναι πταίσματα σε σχέση μ΄ όσα συμβαίνουν με τους κινητήρες των αεροσκαφών και τη συντήρησή τους.
Το μεγαλύτερο πρόβλημα που διαπιστώνεται αναφορικά με την εργοστασιακή συντήρηση η οποία εκτελείται στην ΕΑΒ αφορά τους τριάντα (30) κινητήρες των αεροσκαφών CL-215 και CL-415, οι οποίοι βρίσκονται στην ΕΑΒ και δεν έχουν αποδοθεί.
Η παραμονή τους εκεί χρονολογείται ,για τον παλαιότερο ,από το 2008 (!!!) μέχρι και τον Αύγουστο του 2017 για τον νεότερο, ενώ η συμβατική τους χρονική περίοδος για απόδοση ανέρχεται στους 4 ως 6 μήνες ανάλογα αν απαιτείται Μερική ή Γενική επιθεώρηση αντίστοιχα. Σημειώνεται ότι ο κύριος λόγος βλαβών και των δύο τύπων αεροσκαφών και επομένως ο κυριότερος λόγος καθήλωσής τους σε ποσοστό άνω του 90% οφείλεται σε βλάβες που συμβαίνουν στους κινητήρες των αεροσκαφών.
Μετά απ΄ όλα αυτά είναι μάλλον εύκολο να καταλάβουμε ,γιατί τα πυροσβεστικά αεροσκάφη είχαν φέτος τόσο χαμηλές διαθεσιμότητες.
Στον πίνακα που ακολουθεί οι συντηρήσεις των πυροσβεστικών αεροσκαφών στην ΕΑΒ. Στην τελευταία στήλη έχουν καταγραφεί οι ημέρες καθυστέρησης παράδοσης που όπως βλέπετε φθάνουν και τις 3.136 ημέρες!!!
Και δεν είναι μόνο τα πυροσβεστικά αεροσκάφη που πάνε για συντήρηση και …μένουν στην ΕΑΒ. Αύριο περισσότερα…
Οι ημερομηνίες απόδοσης είναι οι ημερομηνίες που οι κινητήρες θα έπρεπε να ΄χουν παραδοθεί. Η τελευταία στήλη του πίνακα καταγράφει τις απίστευτες καθυστερήσεις:
ΤΥΠΟΣ ΑΕΡΟΣΚΑΦΟΥΣ
|
ΕΠΙΘΕΩΡΗΣΗ
|
ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ ΕΝΤΑΞΗΣ
|
ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ ΑΠΟΔΟΣΗΣ
|
ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΗ
|
CL-215
|
ΜΕΡΙΚΗ
|
1/9/2008
|
12/1/2009
|
3136
|
CL-215
|
ΓΕΝΙΚΗ
|
18/11/2008
|
11/4/2009
|
3047
|
CL-215
|
ΓΕΝΙΚΗ
|
14/1/2011
|
14/7/2011
|
2223
|
CL-215
|
ΓΕΝΙΚΗ
|
26/1/2012
|
29/6/2012
|
1872
|
CL-215
|
ΓΕΝΙΚΗ
|
25/9/2012
|
28/2/2013
|
1628
|
CL-215
|
ΜΕΡΙΚΗ
|
25/9/2012
|
28/12/2012
|
1690
|
CL-215
|
ΜΕΡΙΚΗ
|
25/9/2012
|
28/12/2012
|
1690
|
CL-215
|
ΓΕΝΙΚΗ
|
14/11/2012
|
29/3/2013
|
1599
|
CL-215
|
ΓΕΝΙΚΗ
|
14/11/2012
|
5/4/2013
|
1592
|
CL-215
|
ΓΕΝΙΚΗ
|
14/12/2012
|
12/4/2013
|
1585
|
CL-415
|
ΓΕΝΙΚΗ
|
20/12/2012
|
12/4/2013
|
1585
|
CL-415
|
ΓΕΝΙΚΗ
|
7/1/2013
|
24/5/2013
|
1543
|
CL-215
|
ΓΕΝΙΚΗ
|
15/2/2013
|
21/6/2013
|
1515
|
CL-215
|
ΓΕΝΙΚΗ
|
22/2/2013
|
28/6/2013
|
1508
|
CL-215
|
ΓΕΝΙΚΗ
|
16/3/2013
|
6/9/2013
|
1438
|
CL-215
|
ΜΕΡΙΚΗ
|
6/6/2013
|
27/9/2013
|
1417
|
CL-215
|
ΜΕΡΙΚΗ
|
27/11/2013
|
14/2/2014
|
1277
|
CL-415
|
ΓΕΝΙΚΗ
|
23/9/2014
|
21/11/2014
|
997
|
CL-215
|
ΜΕΡΙΚΗ
|
20/11/2014
|
27/2/2015
|
899
|
CL-215
|
ΓΕΝΙΚΗ
|
18/5/2015
|
30/10/2015
|
654
|
CL-215
|
ΜΕΡΙΚΗ
|
18/5/2015
|
30/9/2015
|
684
|
CL-415
|
ΓΕΝΙΚΗ
|
25/9/2015
|
31/3/2016
|
501
|
CL-215
|
ΜΕΡΙΚΗ
|
16/5/2016
|
30/9/2016
|
318
|
CL-215
|
ΓΕΝΙΚΗ
|
14/12/2016
|
30/6/2017
|
45
|
CL-415
|
ΜΕΡΙΚΗ
|
27/4/2017
|
31/8/2017
| |
CL-415
|
ΜΕΡΙΚΗ
|
25/5/2017
|
30/10/2017
| |
CL-415
|
ΜΕΡΙΚΗ
|
27/6/2017
|
15/11/2017
| |
CL-415
|
ΜΕΡΙΚΗ
|
3/7/2017
|
22/11/2017
| |
CL-415
|
ΜΕΡΙΚΗ
|
10/7/2017
|
30/11/2017
| |
CL-415
|
ΜΕΡΙΚΗ
|
1/8/2017
|
30/11/2017
|
Δημοσίευση σχολίου
κάνε το δικό σου σχόλιο