0


Γειά σας ονομάζομαι Κωτσόπουλος Μιχάλης για όσους δεν με γνωρίζουν προσωπικά, υπηρετώ στην Πυροσβεστική Υπηρεσία και συγκεκριμένα στον 1ο ΠΣ Πατρών μετά από ένταξη μου το 2001 στο σώμα ως διεθνής αθλητής. Είμαι πατέρας δύο παιδιών και προπονητής στο σύλλογο του FIGHT CLUB PATRAS που διατηρεί τις αθλητικές του εγκαταστάσεις στην Δημοκρατίας 23 Πατρα εδώ και 15 χρόνια με πλήθος διακρίσεων σε Ελλάδα και Εξωτερικό. 
  Μετά από χρόνια προσφοράς στον αθλητισμό ως αθλητής και τώρα από την θέση του προπονητή, υπηρετώντας τόσο την πόλη μου όσο και την Ελλάδα με τα Εθνικά χρώματα σε ενχώριες και σε διεθνεις διοργανώσεις, ήρθε η ώρα να βάλω και εγώ το λιθαράκι μου και να δώσω άλλον έναν #αγώνα, διαφορετικό αυτή την φορά για την ανάπτυξη στα #αθλητικά δρώμενα.
Από άλλο πόστο όμως αυτή την φορά, ως υποψήφιος δημοτικός σύμβουλος για τον Δήμο της Πάτρας.
 Δεν προέρχομαι από τον πολιτικό κόσμο όπως όλοι γνωρίζετε, ούτε ξέρω πως λειτουργεί, δεν θα γράψω έτοιμα λόγια από κάποιο "πολιτικό ορθογράφο" όπως συνηθίζεται για να σας εντυπωσιάσω με λέξεις πολιτικού περιεχομένου σπάνιες και "φανταζι", όσοι με ξέρουν καλά γνωρίζουν το χαρακτήρα μου και το γιατί. 
 Βλέπω ξεκάθαρα ομως την ουσία και το πως μπορεί να αλλάξει η Πάτρα μας προς το καλύτερο, με γνώσεις σωστες ενέργειες και πρωτοβουλίες και δεν μπορώ να μείνω #αμέτοχος από ολο αυτό. 
  Είναι μεγάλη η χαρά και τιμή μετά από πρόταση που μου έγινε, να ειμαι υποψηφιός μαζί με άλλες υποψηφιότητες που σηματοδοτούν μια μεγάλη διεύρυνση του ψηφοδελτίου της Λαϊκής Συσπείρωσης και τον Πελετίδη  Κώστα. 
 Συμπολίτες μας, φίλοι ή γνωστοί που σε προηγούμενες εκλογικές αναμετρήσεις ήταν υποψήφιοι βουλευτές, δημοτικοί και περιφερειακοί σύμβουλοι με τον ΣΥΡΙΖΑ, το ΠΑΣΟΚ, τη ΛΑΕ, θα είναι για πρώτη φορά υποψήφιοι μαζί μας.
 Με τέτοιες κινήσεις λοιπόν της Δημοτικής Αρχής θα πρέπει κάθε "νοήμων συμπολίτης" να καταλάβει πλέον, ότι για το καλό της πόλης μας δεν χωράνε "πολιτικά χρώματα" στις δημοτικές εκλογές.
Δεκάδες συμπολίτες μας θα κάνουν το βήμα και θα δώσουν άλλη μια μάχη στις επερχόμενες εκλογές  για την πόλη μας δίπλα στον #Πελετιδη #Κώστα ανάμεσα τους θα είμαι και #εγώ.

Με αθλητικούς χαιρετισμούς
Κωτσόπουλος Μιχάλης 

#Η_Πάτρα_έχει #Δήμαρχο

#Peletidis #Kostantinos
#dimotikes #ekloges
#Patra #athlitismos
#Kotsopoulos #Mihalis

Δημοσίευση σχολίου

κάνε το δικό σου σχόλιο

 
Top