Αναλυτικούς
πίνακες ανά βαθμό και με συνυπολογισμό πολλών παραμέτρων για κάθε ένστολο από
τους Αντώνη Ζαχαριουδάκη και Αχιλλέα Ρίζο σ' ένα κείμενο με τίτλο επιλογής
"Ποα συμμόρφωση, Εφαρμόστε την απόφαση".
Απέχει
αρκετά η πλήρη συμμόρφωση της Κυβέρνησης στην απόφαση του Σ.Τ.Ε. Όπως προκύπτει
από το σχέδιο του Κρατικού Προϋπολογισμού του
έτους
2015 μόλις στο 50% ανέρχεται η αποκατάσταση των περικοπών που έγιναν τον
Αύγουστο του 2012 στους μισθούς μας. Ειδικότερα από τις παραδοχές του
προϋπολογισμού αλλά και από τις δηλώσεις του κ. πρωθυπουργού προκύπτει:
α)πιθανότητα με την μισθοδοσία Δεκεμβρίου θα δούμε τους μισθούς μας αυξημένους , καθώς θα αναπληρωθούν μόλις και έως 50% οι μηνιαίες περικοπές του 2012 β) το ίδιο μήνα θα ενσωματωθούν τα χρήματα που αντιστοιχούν στις περικοπές των μηνών Ιουλίου 2014 έως και Νοεμβρίου του 2014, πάντα στην λογική του 50%. Το κόστος για το χρονικό διάστημα αυτό ανέρχεται τα 91,5 εκατ. € όπως αποτυπώνεται στον προϋπολογισμό, και γ)από τον Ιανουάριο του 2015 θα καταβληθούν τα ανάλογα (του 50%) χρήματα που αφορούν το χρονικό διάστημα, από τον Αύγουστο του 2012 έως και τον Ιούνιο του 2014, με την ενσωμάτωση σε κάθε μισθοδοσία και για 36 μήνες , περίπου το 70% των αναλογούντων περικοπών του κάθε μήνα. Το κόστος εκτιμάται στον προϋπολογισμό στα 315 εκ. €.
Θα πρέπει όμως να θυμηθούμε ότι η απόφαση του Σ.Τ.Ε. προβλέπει ότι : α) η υποπαράγραφος του Ν.4093/2012 με τις οποίες έγιναν οι περικοπές είναι ανίσχυρη , αντίκειται στις συνταγματικές διατάξεις και ως εκ τούτου ο Νόμος που διέπει τα μισθολογικά μας θεωρείται ο προηγούμενος, δηλ. ο Ν.3205/2003 β) έως ότου η Κυβέρνηση ακυρώσει , ανακαλέσει ή τροποποιήσει τον Ν.4093 οφείλει να καταβάλει ως αποδοχές αυτές που διαμορφώνονται από τα μισθολογικά δεδομένα του ν.3205, δηλ να επαναφέρει πλήρως τους μισθούς στον Ιούλιο του 2012 και υποχρεούται να επιστρέψει τα παρακρατηθέντα και γ)η Κυβέρνηση διατηρεί το δικαίωμα να θεσπίσει νέες διατάξεις μισθολογίου οι οποίες όμως σε καμία περίπτωση δεν μπορεί να είναι ίσες ή κατώτερες του ν.4093 και δεν μπορούν να έχουν αναδρομική ισχύ.
Πριν την κατάθεση του προϋπολογισμού διέρρευσε έντεχνα στην δημοσιότητα έγγραφο του ΥΠΕΘΑ με προτεινόμενο νέο μισθολόγιο, σύνδεσης βαθμού –μισθού , με περιορισμό των επιδομάτων, για το οποίο ο Υπουργός και ο Αρχηγός, στο Γενικό Συμβούλιο της ΠΟΑΣΥ, δεν διέψευσαν την ύπαρξη του, απλά περιορίστηκαν να πουν ότι δεν τους εκφράζει, τονίζοντας ότι ήδη έχει συσταθεί υπηρεσιακή επιτροπή επεξεργασίας νέου μισθολογίου. Από μια πρόχειρη ανάγνωση του, είναι εμφανής η τάση υπέρ των ανώτατων και ανωτέρων βαθμών , χωρίς να παρουσιάζονται στοιχεία συγκριτικά του μισθολογικού κόστους –πλήθους και των ακαθάριστών μηνιαίων αποδοχών. Στην πραγματικότητα ούτε κάτι νέο προτείνουν ούτε και βελτιώνουν το υπάρχον άνισο , άναρχο μισθολόγιο που κινείται στην λογική υπέρ των ανώτατων βαθμών και των πολλών ετών υπηρεσίας. Εξάλλου οι ίδιοι οι συντάκτες αποδέχονται την ανάγκη προτάσεων για την βελτίωση του.
α)πιθανότητα με την μισθοδοσία Δεκεμβρίου θα δούμε τους μισθούς μας αυξημένους , καθώς θα αναπληρωθούν μόλις και έως 50% οι μηνιαίες περικοπές του 2012 β) το ίδιο μήνα θα ενσωματωθούν τα χρήματα που αντιστοιχούν στις περικοπές των μηνών Ιουλίου 2014 έως και Νοεμβρίου του 2014, πάντα στην λογική του 50%. Το κόστος για το χρονικό διάστημα αυτό ανέρχεται τα 91,5 εκατ. € όπως αποτυπώνεται στον προϋπολογισμό, και γ)από τον Ιανουάριο του 2015 θα καταβληθούν τα ανάλογα (του 50%) χρήματα που αφορούν το χρονικό διάστημα, από τον Αύγουστο του 2012 έως και τον Ιούνιο του 2014, με την ενσωμάτωση σε κάθε μισθοδοσία και για 36 μήνες , περίπου το 70% των αναλογούντων περικοπών του κάθε μήνα. Το κόστος εκτιμάται στον προϋπολογισμό στα 315 εκ. €.
Θα πρέπει όμως να θυμηθούμε ότι η απόφαση του Σ.Τ.Ε. προβλέπει ότι : α) η υποπαράγραφος του Ν.4093/2012 με τις οποίες έγιναν οι περικοπές είναι ανίσχυρη , αντίκειται στις συνταγματικές διατάξεις και ως εκ τούτου ο Νόμος που διέπει τα μισθολογικά μας θεωρείται ο προηγούμενος, δηλ. ο Ν.3205/2003 β) έως ότου η Κυβέρνηση ακυρώσει , ανακαλέσει ή τροποποιήσει τον Ν.4093 οφείλει να καταβάλει ως αποδοχές αυτές που διαμορφώνονται από τα μισθολογικά δεδομένα του ν.3205, δηλ να επαναφέρει πλήρως τους μισθούς στον Ιούλιο του 2012 και υποχρεούται να επιστρέψει τα παρακρατηθέντα και γ)η Κυβέρνηση διατηρεί το δικαίωμα να θεσπίσει νέες διατάξεις μισθολογίου οι οποίες όμως σε καμία περίπτωση δεν μπορεί να είναι ίσες ή κατώτερες του ν.4093 και δεν μπορούν να έχουν αναδρομική ισχύ.
Πριν την κατάθεση του προϋπολογισμού διέρρευσε έντεχνα στην δημοσιότητα έγγραφο του ΥΠΕΘΑ με προτεινόμενο νέο μισθολόγιο, σύνδεσης βαθμού –μισθού , με περιορισμό των επιδομάτων, για το οποίο ο Υπουργός και ο Αρχηγός, στο Γενικό Συμβούλιο της ΠΟΑΣΥ, δεν διέψευσαν την ύπαρξη του, απλά περιορίστηκαν να πουν ότι δεν τους εκφράζει, τονίζοντας ότι ήδη έχει συσταθεί υπηρεσιακή επιτροπή επεξεργασίας νέου μισθολογίου. Από μια πρόχειρη ανάγνωση του, είναι εμφανής η τάση υπέρ των ανώτατων και ανωτέρων βαθμών , χωρίς να παρουσιάζονται στοιχεία συγκριτικά του μισθολογικού κόστους –πλήθους και των ακαθάριστών μηνιαίων αποδοχών. Στην πραγματικότητα ούτε κάτι νέο προτείνουν ούτε και βελτιώνουν το υπάρχον άνισο , άναρχο μισθολόγιο που κινείται στην λογική υπέρ των ανώτατων βαθμών και των πολλών ετών υπηρεσίας. Εξάλλου οι ίδιοι οι συντάκτες αποδέχονται την ανάγκη προτάσεων για την βελτίωση του.
Αναμφισβήτητα
το συνδικάτο οφείλει να παραμένει πιστό στην θέση του για πλήρη εφαρμογή της
απόφασης του Σ.Τ.Ε. , δηλ. στην πλήρη αποκατάσταση των αποδοχών μας και η
καταβολή του συνόλου των περικοπών στο 100% δηλαδή όπως άλλωστε έγινε στους
Δικαστικούς, των οποίων οι μισθοί επιστρέφουν στα επίπεδα του Ιουλίου του 2012
,η δε όποια πρόταση για νέο μισθολόγιο Σωμάτων Ασφαλείας ,πρέπει να
προέλθει μέσα από ένα γόνιμο διάλογο ,που δυστυχώς τα τελευταία χρόνια
απουσιάζει, με ευθύνη των Κυβερνόντων ,για όλα τα θέματα και προβλήματα μας. Παράλληλα
εκτιμούμε ότι απαιτείται πλέον να κατατεθούν ατομικές αγωγές δικαστικής
διεκδίκησης ,για την επιδίκαση των χρημάτων που αντιστοιχούν στον καθένα στο
πλαίσιο εφαρμογής της απόφασης του Σ.Τ.Ε.
ΒΑΣΙΚΩΝ
ΜΙΣΘΩΝ ΚΑΙ ΕΠΙΔΟΜΑΤΩΝ ΕΩΣ 50% (ΠΡΟΣΧΕΔΙΟ ΠΡΟΥΠΟΛΟΓΙΣΜΟΥ ΑΠΟ 1ΗΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ
2014)
ΒΑΘΜΟΣ
|
ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ
|
ΒΑΣ. ΜΙΣΘΟΣ
|
ΕΠΙΔ. ΕΙΔ. ΑΠΑΣΧ.
|
ΕΠΙΔ. ΥΨΗΛΗΣ &
ΑΥΞ ΕΥΘΥΝΗΣ
|
ΕΠΙΔ. ΔΙΟΙΚ &
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗΣ
|
ΕΠΙΔΟΜΑ ΕΙΔΙΚΩΝ ΣΥΝΘΗΚΩΝ
|
ΕΠΙΔΟΜΑ ΕΞΟΜΑΛΥΝΣΗΣ
|
|||||
|
(01-08-12)
ΠΡΙΝ
|
(01-7-14)
ΜΕΤΑ
|
(01-08-12)
ΠΡΙΝ
|
(01-7-14)
ΜΕΤΑ
|
(01-08-12)
ΠΡΙΝ
|
(01-7-14)
ΜΕΤΑ
|
(01-08-12)
ΠΡΙΝ
|
(01-7-14)
ΜΕΤΑ
|
(01-08-12)
ΠΡΙΝ
|
(01-7-14)
ΜΕΤΑ
|
Από 65 Ε
σε 67,8 Ε
Νυχτερινή απασχόληση έως 48 ώρες
Από 48 Χ 2,6 = 124,8 Ε
σε 48 Χ 2,765 = 132,72 Ε
Πενθήμερα 46 Ε
(αμετάβλητο)
|
Άγαμος
Από 100 Ε
σε 105,86 Ε
|
ΑΡΧ. ΓΕΕΘΑ
|
2,14
|
2,37
|
1.873
|
2.105
|
-
|
-
|
-
|
-
|
-
|
-
|
||
ΑΡΧΗΓΟΣ
|
1,94
|
2,12
|
1.698
|
1.883
|
225
|
268
|
350
|
412,62
|
95
|
107,01
|
||
ΓΕΝ. ΕΠ. ΣΤΡ.
|
1,81
|
1,96
|
1.584
|
1.736
|
225
|
268
|
350
|
352,52
|
95
|
107,01
|
||
ΑΝΤ/ΓΟΣ
|
1,69
|
1,82
|
1.479
|
1.616
|
225
|
268
|
285
|
321,02
|
95
|
107,01
|
||
ΥΠΟΣ/ΓΟΣ
|
1,60
|
1,72
|
1.400
|
1.523
|
225
|
268
|
210
|
235,75
|
95
|
107,01
|
||
ΤΑΞΙΑΡΧΟΣ
|
1,50
|
1,59
|
1.313
|
1.412
|
225
|
268
|
133
|
149,49
|
95
|
107,01
|
Έγγαμος
Από 150 Ε
σε 159,61 Ε
|
|
ΑΣΤ. Δ/ΝΤΗΣ
|
1,31
|
1,38
|
1.147
|
1.221
|
155
|
165
|
95
|
107,01
|
76
|
85,87
|
||
ΑΣΥ. ΥΠΟΔ/ΝΤΗΣ
|
1,18
|
1,23
|
1.033
|
1.092
|
155
|
165
|
43
|
45,39
|
57
|
64,12
|
||
ΑΣΤΥΝΟΜΟΣ Α’
|
1,11
|
1,15
|
971
|
1.021
|
155
|
165
|
43
|
45,39
|
57
|
64,12
|
||
ΑΣΤΥΝΟΜΟΣ Β’
|
1,06
|
1,10
|
928
|
972
|
155
|
165
|
32
|
33,81
|
38
|
42,89
|
||
ΥΠΑΣΤΥΝ. Α’
|
1,04
|
1,06
|
910
|
941
|
155
|
165
|
32
|
33,81
|
38
|
42,89
|
||
ΥΠΑΣΤΥΝ. Β’
|
1,00
|
1,00
|
875
|
887
|
155
|
165
|
32
|
33,81
|
38
|
42,89
|
Έγγαμος με τέκνα
Από 200 Ε
σε 212,94 Ε
|
|
ΑΝΘ/ΜΟΣ
|
0,94
|
0,95
|
823
|
843
|
155
|
165
|
26
|
27,58
|
28
|
28,0
|
||
ΑΡΧ/ΚΑΣ
|
0,91
|
0,92
|
796
|
816
|
115
|
122,72
|
26
|
27,58
|
-
|
-
|
||
ΥΠΑΡΧ/ΚΑΣ
|
0,88
|
0,885
|
770
|
785
|
115
|
122,72
|
26
|
27,58
|
-
|
-
|
||
ΑΣΤΥΦΥΛΑΚΑΣ
|
0,81
|
0,81
|
718
|
718
|
115
|
122,72
|
26
|
27,58
|
-
|
-
|
Στη
διαφορά των νέων Βασικών Μισθών θα πρέπει να προστεθεί το χρονοεπίδομα
Η
αναπροσαρμογή των συντάξεων θα γίνει με τους καινούριους Β.Μ. συν το
χρονοεπίδομα
Τα
ποσά του ανωτέρω πίνακα είναι μικτά (ακαθάριστες
αποδοχές)
Επιμέλεια
Επεξεργασία - Σύνταξη
ΖΑΧΑΡΙΟΥΔΑΚΗΣ
Αντώνης ΡΙΖΟΣ
Α. Αχιλλέας
Αντιπρόεδρος
Π.Ο.ΑΣ.Υ.
Αντιπρόσωπος
Π.Ο.ΑΣ.Υ.
ΑΣΤΥΦΥΛΑΚΕΣ
ΑΝΑΚΡΙΤΙΚΟΙ ΥΠΑΛΛΗΛΟΙ – ΒΑΣΙΚΟΙ ΜΙΣΘΟΙ
Στο
πλαίσιο της πιθανής αποκατάστασης έως 50% 50%
ΕΤΗ
ΥΠΗΡΕΣΙΑΣ
|
ΕΧΥ
%
|
ΜΙΣΘΟΛΟΓΙΚΟΣ
ΒΑΘΜΟΣ
|
Β.Μ.
Ν.4093/2012
από
1.8.12
|
ΠΙΘΑΝΟΙ
ΝΕΟΙ
Β.Μ.
από
1-07-14
|
ΔΙΑΦΟΡΑ
ΒΜ
1.8.2012
1.7.2014
|
ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΚΗ
ΠΡΟΑΓΩΓΗ
|
3
|
8
|
ΥΠΑΡΧΙΦΥΛΑΚΑΣ
|
770
€
|
785
€
|
(15)
+ 8%
|
|
5
|
12
|
2/3
ΑΡΧ/ΚΑ
|
788
€
|
806
€
|
(18)
+ 12%
|
|
8
|
16
|
ΑΡΧ/ΚΑ
|
796
€
|
816
€
|
(20)
+ 16%
|
|
10
|
20
|
ΑΡΧ/ΚΑ
|
796
€
|
816
€
|
(20)
+ 20%
|
ΠΡΟΑΓΩΓΗ
ΣΕ ΥΠΑΡΧ/ΚΑ
|
11
|
24
|
2/3
ΑΝΘ/ΜΟΥ
|
814
€
|
834
€
|
(20)
+ 24%
|
|
14
|
28
|
ΑΝΘ/ΜΟΥ
|
823
€
|
843
€
|
(20)
+ 28%
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ΑΣΤΥΦΥΛΑΚΕΣ
ΑΝΑΚΡΙΤΙΚΟΙ ΥΠΑΛΛΗΛΟΙ – ΒΑΣΙΚΟΙ ΜΙΣΘΟΙ
Στο
πλαίσιο της πιθανής αποκατάστασης έως 50% 50%
ΕΤΗ
ΥΠΗΡΕΣΙΑΣ
|
ΕΧΥ
%
|
ΜΙΣΘΟΛΟΓΙΚΟΣ
ΒΑΘΜΟΣ
|
Β.Μ.
Ν.4093/2012
από
1.8.12
|
ΠΙΘΑΝΟΙ
ΝΕΟΙ
Β.Μ.
από
1-07-14
|
ΔΙΑΦΟΡΑ
ΒΜ
1.8.2012
1.7.2014
|
ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΚΗ
ΠΡΟΑΓΩΓΗ
|
3
|
8
|
ΥΠΑΡΧΙΦΥΛΑΚΑΣ
|
770
€
|
785
€
|
(15)
+ 8%
|
|
5
|
12
|
2/3
ΑΡΧ/ΚΑ
|
788
€
|
806
€
|
(18)
+ 12%
|
|
8
|
16
|
ΑΡΧ/ΚΑ
|
796
€
|
816
€
|
(20)
+ 16%
|
|
10
|
20
|
ΑΡΧ/ΚΑ
|
796
€
|
816
€
|
(20)
+ 20%
|
ΠΡΟΑΓΩΓΗ
ΣΕ ΥΠΑΡΧ/ΚΑ
|
11
|
24
|
2/3
ΑΝΘ/ΜΟΥ
|
814
€
|
834
€
|
(20)
+ 24%
|
|
14
|
28
|
ΑΝΘ/ΜΟΥ
|
823
€
|
843
€
|
(20)
+ 28%
|
|
15
|
32
|
Υ/Β
|
875
€
|
887
€
|
(12)
+ 32%
|
ΠΡΟΑΓΩΓΗ
ΣΕ ΑΡΧ/ΚΑ
|
17
|
36
|
2/3
Υ/Α
|
898
€
|
923
€
|
(25)
+ 36%
|
|
19
|
40
|
Υ/Α
|
910
€
|
941
€
|
(31)
+ 40%
|
|
21
|
44
|
2/3
Α/Β
|
922
€
|
962
€
|
(40)
+ 44%
|
|
23
|
48
|
2/3
Α/Β
|
922
€
|
962
€
|
(40)
+ 48%
|
|
24
|
48
|
Α/Β
|
928
€
|
972
€
|
(44)
+ 48%
|
|
25
|
52
|
Α/Α
|
971
€
|
1.021
€
|
(50)
+ 52%
|
ΠΡΟΑΓΩΓΗ
ΣΕ ΑΝΘ/ΜΟ
|
27
|
56
|
Α/Υ
|
1.033
€
|
1.092
€
|
(59)
+ 56%
|
|
29
|
60
|
½
Α/Δ
|
1.108 €
|
1.157
€
|
(49)
+ 60%
|
|
30
|
60
|
½
Α/Δ
|
1.108 €
|
1.157
€
|
(49)
+ 60%
|
|
31
|
60
|
Α/Δ
|
1.146
€
|
1.221
€
|
(75)
+ 60%
|
|
35
ή όριο ηλικίας
|
60
|
2/3
ΤΑΞΙΑΡΧΟΥ
|
1.257
€
|
1.348
€
|
(91)
+ 60%
|
ΠΡΟΑΓΩΓΗ
ΣΕ Υ/Α
|
ΑΝΘΥΠΑΣΤΥΝΟΜΟΙ
ΠΡΟΕΡΧΟΜΕΝΟΙ
ΑΠΟ
ΑΡΧ/ΚΕΣ ΜΕ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ (πρώην Ενωμοτάρχες)
ΒΑΣΙΚΟΙ
ΜΙΣΘΟΙ (Στο πλαίσιο της πιθανής αποκατάστασης έως 50%)
ΕΤΗ
|
ΕΧΥ
%
|
ΜΙΣΘΟΛΟΓΙΚΟΣ ΒΑΘΜΟΣ
|
Β.Μ.
Ν.4093/2012
από 1.8.12
|
ΔΙΑΦΟΡΑ
|
ΝΕΟΙ Β.Μ.
(από 1-7-14)
|
ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΚΗ ΠΡΟΑΓΩΓΗ
|
10
|
20
|
2/3 Υ/Β
|
858 €
|
(14) + 20%
|
872 €
|
|
12
|
24
|
Υ/Β
|
875 €
|
(12) + 24%
|
887 €
|
|
14
|
28
|
2/3 Υ/Α
|
898 €
|
(25) + 25%
|
923 €
|
|
16
|
32
|
Υ/Α
|
910 €
|
(31) + 32%
|
941 €
|
|
18
|
36
|
2/3 Α/Β
|
922 €
|
(40) + 36%
|
962 €
|
|
20
|
40
|
Α/Β
|
928 €
|
(44) + 40%
|
972 €
|
|
22
|
44
|
2/3 Α/Α
|
957 €
|
(48) + 44%
|
1.005 €
|
|
24
|
48
|
Α/Α
|
971 €
|
(50) + 48%
|
1.021 €
|
|
26
|
52
|
Α/Υ
|
1.033 €
|
(59) + 52%
|
1.092 €
|
ΠΡΟΑΓΩΓΗ ΣΕ Υ/Β
|
27
|
56
|
2/3 Α/Δ
|
1.108€
|
(70) + 56%
|
1.178 €
|
|
29
|
60
|
2/3 Α/Δ
|
1.108€
|
(70) + 60%
|
1.178 €
|
ΠΡΟΑΓΩΓΗ ΣΕ Υ/Α
|
30
|
60
|
Α/Δ
|
1.146 €
|
(75) + 60%
|
1.221 €
|
|
33
|
60
|
1/3 ΤΑΞΙΑΡΧΟΥ
|
1.202€
|
(83) + 60%
|
1.285 €
|
|
35 ή όριο ηλικίας
|
60
|
2/3 ΤΑΞΙΑΡΧΟΥ
|
1.257 €
|
(91) + 60%
|
1.348 €
|
ΠΡΟΑΓΩΓΗ ΣΕ Α/Β
|
ΑΣΤΥΦΥΛΑΚΕΣ
ΜΗ ΑΝΑΚΡΙΤΙΚΟΙ ΥΠΑΛΛΗΛΟΙ
–
ΒΑΣΙΚΟΙ ΜΙΣΘΟΙ Στο πλαίσιο της πιθανής αποκατάστασης έως 50%
ΕΤΗ
|
ΕΧΥ
%
|
ΜΙΣΘΟΛΟΓΙΚΟΣ ΒΑΘΜΟΣ
|
Β.Μ.
Ν.4093/2012
από 1.8.12
|
ΔΙΑΦΟΡΑ
|
ΝΕΟΙ Β.Μ.
(από 1-7-14)
|
ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΚΗ ΠΡΟΑΓΩΓΗ
|
3
|
8
|
ΥΠΑΡΧΙΦΥΛΑΚΑΣ
|
770 €
|
(15) + 8%
|
785 €
|
|
5
|
12
|
2/3 ΑΡΧ/ΚΑ
|
788 €
|
(18) + 12%
|
806 €
|
|
8
|
16
|
ΑΡΧ/ΚΑ
|
796 €
|
(20) + 16%
|
816 €
|
|
11
|
24
|
2/3 ΑΝΘ/ΜΟΥ
|
814 €
|
(20) + 24%
|
834 €
|
|
12
|
24
|
2/3 ΑΝΘ/ΜΟΥ
|
814 €
|
(20) + 24%
|
834 €
|
ΠΡΟΑΓΩΓΗ ΣΕ ΥΠΑΡΧ/ΚΑ
|
14
|
28
|
ΑΝΘ/ΜΟΥ
|
823 €
|
(20) + 28%
|
843 €
|
|
16
|
32
|
Υ/Β
|
875 €
|
(12) + 32%
|
887 €
|
ΠΡΟΑΓΩΓΗ ΣΕ ΑΡΧ/ΚΑ
|
17
|
36
|
2/3 Υ/Α
|
898 €
|
(25) + 36%
|
923 €
|
|
19
|
40
|
Υ/Α
|
910 €
|
(31) + 40%
|
941 €
|
|
21
|
44
|
2/3 Α/Β
|
922 €
|
(40) + 44%
|
962 €
|
|
23
|
48
|
2/3 Α/Β
|
922 €
|
(40) + 48%
|
962 €
|
|
24
|
48
|
Α/Β
|
928 €
|
(44) + 48%
|
972 €
|
|
25
|
52
|
Α/Β
|
928 €
|
(44) + 52%
|
972 €
|
|
26
|
52
|
Α/Α
|
971€
|
(50) + 52%
|
1.021 €
|
|
27
|
56
|
Α/Α
|
971€
|
(50) + 56%
|
1.021 €
|
|
28
|
56
|
Α/Υ
|
1033 €
|
(59) + 56%
|
1.092 €
|
|
29
|
60
|
Α/Υ
|
1033 €
|
(59) + 60%
|
1.092 €
|
|
31
|
60
|
2/3 Α/Δ
|
1108 €
|
(70) + 60%
|
1.178 €
|
|
33 ή όριο ηλικίας
|
60
|
Α/Δ
|
1146 €
|
(75) + 60%
|
1.221 €
|
ΠΡΟΑΓΩΓΗ ΣΕ Υ/Β
|
ΑΞΙΩΜΑΤΙΚΟΙ
ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΗΣ ΣΧΟΛΗΣ– ΒΑΣΙΚΟΙ ΜΙΣΘΟΙ
Στο
πλαίσιο της πιθανής αποκατάστασης έως 50%
ΕΤΗ
|
ΕΧΥ
%
|
ΚΑΤΕΧ. ΒΑΘΜΟΣ
|
ΜΙΣΘΟΛΟΓΙΚΟΣ ΒΑΘΜΟΣ
|
Β.Μ.
Ν.4093/2012
από 1.8.12
|
ΔΙΑΦΟΡΑ
|
ΝΕΟΙ Β.Μ.
(από 1-7-14)
|
6
|
12
|
Υ/Β’
|
Υ/Α’
|
910 €
|
(31) +12%
|
941 €
|
12
|
24
|
|
2/3 Α/Β’
|
922 €
|
(40) + 24%
|
962 €
|
9
|
20
|
Υ/Α’
|
Α/Β’
|
928 €
|
(44) + 20%
|
972 €
|
14
|
28
|
|
2/3 Α/Α’
|
957 €
|
(48) + 28%
|
1.005 €
|
14
|
28
|
Α/Β’
|
Α/Α’
|
971 €
|
(50) + 28%
|
1.021 €
|
18
|
36
|
|
2/3 Α/Υ’
|
1.012 €
|
(56) + 36%
|
1.068 €
|
18
|
36
|
Α/Α’
|
Α/Υ’
|
1.033 €
|
(59) + 36%
|
1.092 €
|
20
|
40
|
|
2/3 Α/Δ’
|
1.108 €
|
(70) + 40%
|
1.178 €
|
25
|
52
|
|
Α/Δ’
|
1.146 €
|
(75) + 52%
|
1.221 €
|
29
|
60
|
|
2/3 Ταξιάρχου
|
1.257 €
|
(91) + 60%
|
1.348 €
|
23
|
48
|
Α/Υ’
|
Α/Δ’
|
1.146 €
|
(75) + 48%
|
1.221 €
|
25
|
52
|
|
2/3 Ταξιάρχου
|
1.257 €
|
(91) + 52%
|
1.348 €
|
28
|
56
|
|
Ταξίαρχος
|
1.313 €
|
(99) + 56%
|
1.412 €
|
26
|
52
|
Α/Δ’
|
Ταξίαρχος
|
1.313 €
|
(99) + 52%
|
1.412 €
|
28
|
56
|
|
Υποστράτηγος
|
1.400 €
|
(113)+56%
|
1.523 €
|
27
|
60
|
Ταξίαρχοι
|
Υποστράτηγος
|
1.400 €
|
(113)+60%
|
1.523 €
|
29
|
60
|
|
1/3 Αντιστράτηγου
|
1.426 €
|
(128)+60%
|
1.554 €
|
28
|
56
|
Υποστρατ.
|
Αντιστράτηγος
|
1.479 €
|
(137)+56%
|
1.616 €
|
29
|
60
|
Αντιστρατ.
|
Γ.Ε.Π.Σ.
|
1.584 €
|
(152)+60%
|
1.736 €
|
29
|
60
|
Υπαρχηγ.
|
Γ.Ε.Π.Σ.
|
1.584 €
|
(152)+60%
|
1.736 €
|
29
|
60
|
Αρχηγός
|
Α’ ΓΕΕΘΑ
|
1.873 €
|
(232)+60%
|
2.105 €
|
29
|
60
|
Γ.Ε.Π.Σ.
|
Αρχηγού
|
1.698 €
|
(185)+60%
|
1.883 €
|
ΑΞΙΩΜΑΤΙΚΟΙ
ΤΕΜΑ ΝΔ 649/70– ΒΑΣΙΚΟΙ ΜΙΣΘΟΙ
Στο
πλαίσιο της πιθανής αποκατάστασης έως 50%
ΕΤΗ
|
ΕΧΥ
%
|
ΚΑΤΕΧΟΜΕΝΟΣ ΒΑΘΜΟΣ
|
ΜΙΣΘΟΛΟΓΙΚΟΣ ΒΑΘΜΟΣ
|
Β.Μ.
Ν.4093/2012
από 1.8.12
|
ΔΙΑΦΟΡΑ
|
ΝΕΟΙ Β.Μ.
(από 1-7-14)
|
12
|
24
|
|
2/3 Υ/Α’
|
898 €
|
(25) + 24%
|
923 €
|
14
|
28
|
|
Υ/Α
|
875 €
|
(31) + 28%
|
941 €
|
15
|
32
|
|
2/3 Α/Β
|
922 €
|
(40) + 32%
|
962 €
|
17
|
36
|
|
Α/Β
|
928 €
|
(44) + 36%
|
972 €
|
19
|
40
|
|
2/3 Α/Α
|
957 €
|
(48) + 40%
|
1.005 €
|
21
|
44
|
|
Α/Α
|
971 €
|
(50) + 44%
|
1.021 €
|
23
|
48
|
|
2/3 Α/Υ
|
1012 €
|
(56) + 48%
|
1.068 €
|
25
|
52
|
|
Α/Υ
|
1033 €
|
(59) + 52%
|
1.092 €
|
27
|
56
|
|
2/3 Α/Δ
|
1108 €
|
(70) + 56%
|
1.178 €
|
30
|
60
|
Υ/Β’,Υ/Α’
|
Α/Δ
|
1146 €
|
(75) + 60%
|
1.221 €
|
29
|
60
|
Α/Β’
|
Α/Δ
|
1146 €
|
(75) + 60%
|
1.221 €
|
28
|
56
|
Α/Α’
|
Α/Δ
|
1146 €
|
(75) + 56%
|
1.221 €
|
27
|
56
|
Α/Υ’
|
Α/Δ
|
1146 €
|
(75) + 56%
|
1.221 €
|
33
|
60
|
Υ/Α’
|
1/3 Ταξιάρχου
|
1202 €
|
(83) + 60%
|
1.285 €
|
32
|
60
|
Α/Β’
|
1/3 Ταξιάρχου
|
1202 €
|
(83) + 60%
|
1.285 €
|
31
|
60
|
Α/Α’
|
1/3 Ταξιάρχου
|
1202 €
|
(83) + 60%
|
1.285 €
|
30
|
60
|
Α/Υ’
|
1/3 Ταξιάρχου
|
1202 €
|
(91) + 60%
|
1.348 €
|
35 ή όριο
|
60
|
Υ/Α’
|
2/3 Ταξιάρχου
|
1257 €
|
(91) + 60%
|
1.348 €
|
-
|
60
|
Α/Δ’
|
2/3 Ταξιάρχου
|
1257 €
|
(91) + 60%
|
1.348 €
|
32
|
60
|
Α/Υ’
|
2/3 Ταξιάρχου
|
1257 €
|
(91) + 60%
|
1.348 €
|
33
|
60
|
Α/Α’
|
2/3 Ταξιάρχου
|
1257 €
|
(91) + 60%
|
1.348 €
|
34
|
60
|
Α/Β’
|
2/3 Ταξιάρχου
|
1257 €
|
(91) + 60%
|
1.348 €
|
Αντώνης ΖΑΧΑΡΙΟΥΔΑΚΗΣ
Αντιπρόεδρος
Οικονομικών ΠΟΑΣΥ
πηγη bloko.gr
Δημοσίευση σχολίου
κάνε το δικό σου σχόλιο