0


Όχι άλλες υποσχέσεις...

Ήμουν 23 χρονών παιδάκι μόλις μπήκα στην πυροσβεστική.Τώρα κοντεύω τα 40 και ακόμα εδώ.Εποχικός,πενταετής και τώρα τριετής...

Μια ολόκληρη ζωή...

Μια ζωή μπαλάκι των πολιτικών...
Μια ζωή πιόνι των μεγαλοσυνδικαλιστών...
Έκανα οικογένεια...
Το όνειρο έγινε Πυροσβεστική...
Η Πυροσβεστική ιδρώτας...
Ο ιδρώτας αγωνία...
Η αγωνία φόβος...
Δεν θέλω να φάω το ψωμί κανενός...
Θέλω να δικαιωθεί ο αγώνας μου και τις γκρίζες τρίχες στα μαλλιά μου να τις αφήνει ο χρόνος και όχι το άγχος...
Θέλω να μεγαλώνουν τα παιδιά μου και να χαίρομαι χωρίς αγωνία για το αύριο...
Θέλω να δικαιώσω τους συναδέλφους μου που τους αγκάλιασαν οι φλόγες στο βωμό του επαγγέλματος που τόσο αγαπούσαν...
ΔΕΝ ΘΕΛΩ ΑΛΛΕΣ ΥΠΟΣΧΕΣΕΙΣ!!!
Θέλω να μείνω ήσυχος...
ΜΠΟΡΩ;;;

ΑΝΔΡΕΑΣ ΡΗΓΑΣ

Δημοσίευση σχολίου

κάνε το δικό σου σχόλιο

 
Top