0


Με απόφαση του Ανωτάτου Συμβουλίου Κρίσεων του Πυροσβεστικού Σώματος προήχθην στο βαθμό του Αντιστρατήγου και μου ανατέθηκαν τα καθήκοντα του Υπαρχηγού Υποστήριξης του Π. Σ. Μετά την πολύχρονη θητεία μου ως Αξιωματικού, Υποδιοικητή και Διοικητή σε Υπηρεσίες εντός των διοικητικών ορίων της Αποκεντρωμένης Διοίκησης Πελοποννήσου, Δυτικής Ελλάδας & Ιονίου ολοκληρώνεται μια σημαντική περίοδος της υπηρεσιακής μου ζωής, στην οποία περιλαμβάνεται πλήθος ξεχωριστών εμπειριών.

Αποχωρώντας από τη θέση του Συντονιστή Επιχειρήσεων με έδρα την Πάτρα, αισθάνομαι την ανάγκη να εκφράσω τις πλέον θερμές και εγκάρδιες ευχαριστίες μου σε όλες τις πολιτικές, θρησκευτικές, στρατιωτικές, λοιπές Αρχές και Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης για την αγαστή συνεργασία, την συμπαράσταση και την εμπιστοσύνη που επιδεικνύουν στο έργο του Πυροσβεστικού Σώματος.

Επιπρόσθετα, θέλω να ευχαριστήσω από καρδιάς όλους τους συναδέλφους με τους οποίους συμπορεύτηκα κατά διαστήματα στις διάφορες θέσεις που υπηρέτησα, εξαίροντας τον επαγγελματισμό και το υψηλό αίσθημα ευθύνης τους, παροτρύνοντάς τους να συνεχίσουν την προσφορά τους προς τους πολίτες και την κοινωνία, με τον ίδιο ζήλο, αγάπη και αφοσίωση.

Ευχαριστώ τους συνεργάτες και στελέχη του γραφείου μου, για την άψογη συνεργασία μας και τη σημαντική τους συνεισφορά σε ότι πετύχαμε.

Όμως ως γνωστό, κάθε τέλος ενός κεφαλαίου οριοθετεί συγχρόνως την αρχή ενός άλλου. Κατά την άσκηση των νέων μου καθηκόντων ως Υπαρχηγός Υποστήριξης του Π. Σ. θα συνεχίσω να μάχομαι για την εκπλήρωση με τον καλύτερο τρόπο της αποστολής που μας έταξε η Πολιτεία και τη θωράκιση της πολιτικής προστασίας του κοινωνικού συνόλου, με όρους δικαιοσύνης, αντικειμενικότητας και αμεροληψίας.

Έμαθα πως ο άνθρωπος δικαιούται να κοιτά τον άλλον από ψηλά μόνο όταν πρέπει να τον βοηθήσει να σηκωθεί.

Κλείνοντας θα ήθελα να ευχηθώ σε όλους σας υγεία, δύναμη και την πραγματοποίηση κάθε σας στόχου.

Δημοσίευση σχολίου

κάνε το δικό σου σχόλιο

 
Top