0
Επιτέλους δικαίωση!!!

Σήμερα στις 10 Μαίου 2018,δικαιώθηκαμε...
Μετά από τόσα χρόνια αγώνα,
Αμέτρητες πυρκαγιές,
Αμέτρητα ξενύχτια,
Αμέτρητους κινδύνους...
Όλοι μας ήρθαμε αντιμέτωποι με την πύρινη κόλαση που μερικοί απο εμάς νικήθηκαν απο την άγρια λάβα της...
Πιτσιρικάδες μπήκαμε και τώρα οι περισσοτεροι έχουμε οικογένειες...
Ευχαριστώ πρώτα τον Θεό,μετά τον εαυτό μου και ύστερα τους ανθρώπους.
Τον Θεό γιατί με φύλαξε και με φυλάει παντα και γυρνάω σώος στην οικογένειά μου και υγειής.
Τον εαυτό μου που έμεινε σταθερός και είχε υπομονή κι επιμονή και δεν παράτησε ούτε για μια στιγμή το λειτούργημα του Πυροσβέστη.
Τέλος,τους ανθρώπους,γιατί το βλέμμα τους σε κάθε μου προσπάθεια μου έδινε δύναμη στην ψυχή να προστατέψω με νύχια και με δόντια την σωματική και υλική τους ακεραιότητα.
Ένα ακόμη ευχαριστω και στους συναδέλφους άπαντες είτε εποχικούς,είτε πενταετής,είτε μόνιμους γιατί ήμασταν και θα ήμαστε οικογένεια.Εύχομαι μέσα απο τα βάθη της ψυχής μου να βρεθεί γρήγορα λύση και γιαυτούς γιατί ποτέ δεν πρόκειται να ξεχάσω απο που ξεκίνησα...
 Συνάδελφοι χάσαμε πολλές μάχες αλλά κερδίσαμε τελικά τον πόλεμο...Θα είναι υπερήφανοι για εμάς οι ήρωες που πέσαν στο καθήκον με αυτοθυσία κι αυταπάρνηση.

Καλή σταδιοδρομία συνάδελφοι.

Με εκτίμηση
Ρήγας Ανδρέας

Δημοσίευση σχολίου

κάνε το δικό σου σχόλιο

 
Top