0

Πυροσβέστης, φύλακας άγγελος 90χρονης στη Σαμοθράκη



Στον Ξηροπόταμο Σαμοθράκης, οι κάτοικοι είναι μετρημένοι στα δάχτυλα του ενός χεριού. Είναι ένας μικρός οικισμός κοντά στην περιοχή Μακρυλιές. Ανάμεσα στους κατοίκους μια γυναίκα 90 ετών η οποία αρνείται να αποχωριστεί το αγαπημένο της χωριό. Ο γιος της 90χρονης που κατοικεί στο νησί, την επισκέπτεται συχνά αλλά με την χιονοθύελλα προχτές το βράδυ, η οικογένεια ανησυχούσε… Η κόρη της ζει στην Αλεξανδρούπολη και όπως μας έγραψε η 90χρονη μητέρα της…αρνείται πεισματικά να μετακινηθεί από τον οικισμό. Αν έκλεινε ο δρόμος δε θα μπορούσε να την επισκεφθεί και να την φροντίσει ούτε ο γιος της.

Στον οικισμό πρόσφατα μετακόμισε ένας πυροσβέστης. Όπως μας ενημέρωσε η κόρη της 90χρονης, ο πυροσβέστης…όχι μόνο επισκέπτεται την 90χρονη αλλά με την προχθεσινή κακοκαιρία, πήγε στο σπίτι της και της είπε να μην φοβάται θα φροντίσει ο ίδιος για ότι χρειαστεί. Φυσικά το φιλότιμο του Πυροσβέστη, συγκίνησε την οικογένεια της 90χρονης. Η κόρη της μας έστειλε το παρακάτω μήνυμα

“Οφείλω να συγχαρώ τον φύλακα άγγελο της μητέρας μου, κάτοικο Ξηροποτάμου προσφάτως, ο οποίος πήγε στο πατρικό μου χθες το βράδυ να δει με το χιόνι , τι ανάγκες είχε η 90χρονη η οποία δεν λέει να μετακινηθεί από τη θέση της με τίποτα. Πηγαίνει βέβαια ο αδερφός μου αλλά μου κάνει εντύπωση το φιλότιμό του νεαρού πυροσβέστη, οικογενειάρχη ! Το μεγαλείο! Είπε στη μητέρα μου, να μην φοβάται σε περίπτωση που δεν μπορέσει ο αδερφός μου να πάει στο σπίτι της -λόγω κακοκαιρίας-ότι θα φροντίσει ο ίδιος! Τιμή στον άξιο πυροσβέστη. Ας το δουν οι ιθύνοντες, ο διοικητής της πυροσβεστικής γιατί κι άλλη φορά μέσα στα χιόνια έτρεξε σε βοήθεια!”

Και γιατί όχι; Στην εποχή μας η ανθρωπιά και το μεγαλείο ψυχής δεν είναι αυτονόητο. Όταν υπάρχει καλό είναι και να λέγεται και να επιβραβεύεται.

ΠΗΓΗ

Δημοσίευση σχολίου

κάνε το δικό σου σχόλιο

 
Top