Μπορεί το χαμόγελο μου να μην είναι ίδιο....Ούτε ο λόγος είναι.... Έχω όμως καταφέρει πολλά....Όπως κ να χαμογελώ! Μπορεί να σας έχω κουράσει....μπορεί ακόμη-ακόμη κ να βλέπετε κάτι για μένα κ να το προσπερνάτε.... Εγώ όμως ξέρω πως με αγαπάτε! Με καταδίκασε ο πατέρας μου,να ζω έτσι....Με πρόδωσε κ το κράτος,όπως τόσους κ τόσους που βρίσκονται στη θέση μου....Δεν μου δίνουν καν το δικαίωμα να παλέψω για τα αυτονόητα με αξιοπρέπεια! Με αναγκάζουν να παραιτηθώ.....Ήδη έχω αρχίσει να κουράζομαι....Έξαλλου,όπως λέει κ η μαμά,όλοι εμείς είμαστε βάρος στο κράτος!!!!! Ο κόσμος υποφέρει και αυτοί αδιαφορούν....Νέοι άνθρωποι-παιδιά -οικογένειες πλύνονται από παντού! Η μόνη λύση η αγάπη και η βοήθεια σας για όλους μας! Ξέρω-ξέρω....Πόσες φορές και ποιον να πρωτοβοηθησετε.....Έχετε δίκιο!!!!!!! Όμως εγώ,έμαθα να παλεύω ....Δεν το βάζω κάτω..... Κουράστηκα βέβαια.... κ αν με ρωτήσετε που βρίσκω τη δύναμη να συνεχίζω,θα σας πω απλά,από τον Θεό και από την αγάπη σας! Ο πα-ΤΈΡΑΣ μου με πυροβόλησε στο κεφάλι....Όμως εγώ θέλω να ζήσω....Πιστέψτε με ,θα το παλέψω μέχρι τέλους....Έχω αρχίσει να κουράζομαι όμως θα το παλέψω! 4 Ιουνίου στο Άργος διοργανώνουν μια κίνηση βοήθειας για εμένα.....Τους ευχαριστώ πολύ.....Πάρα πολύ.... Βοηθήστε με για μια ακόμη φορά!Δώστε μου για μια ακόμη φορά την στήριξη σας....Δώστε μου για μια ακόμη φορά,πνοή ζωής κ την αγάπη σας! Δεν ήταν επιλογή μου να βρεθώ σε αυτήν την θέση όμως βρίσκομαι!Μπορεί να ήμουν η κόρη σας ,η αδελφή σας,ο δικός άνθρωπος! Σας παρακαλώ δώστε μου για μια ακόμη φορά το δικαίωμα στην ελπίδα ! Ελάτε όλοι μαζί να τους αποδείξουμε πως όπου υπάρχει παιδί η'νεος άνθρωπος υπαρχει και αγάπη! Ελατε να δειξουμε στους απάνθρωπους τεμπέληδες που μας διοικούν,πως ο Ελληνας ειναι ψυχαρα....Ας τους αποδείξουμε για μια ακόμη φορά,πως Ελληνας σημαίνει αγάπη....Και πως ...''ΑΣΠΑΣΙΑ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΑΓΑΠΗ''


 
Top